Bedøm jeres ferie
Værd at vide
Inden I giver jeres bedømmelse
Har I oplevet fejl eller mangler under jeres ophold i sommerhuset, så er det vigtigt, at I hurtigst muligt henvender jer til lokalbureauet. Bureauet vil derefter forsøge at finde en løsning. Læs mere om reklamationer. Gæstebogen er således ikke beregnet til at behandle reklamationer i.
Når I har indsendt en bedømmelse
Når I har indsendt en bedømmelse af sommerhuset, vil der gå ti dage, inden den bliver offentliggjort. Vi censurerer ikke bedømmelserne – heller ikke de negative. Vi forbeholder os dog retten til at undlade at publicere bedømmelser, hvor sproget kan virke stødende eller der nævnes personnavne.
I kan samtidig skrive nogle tips og gode råd til kommende feriegæster i sommerhuset. Såvel ris som ros kan hjælpe fremtidige feriegæster.
Har I bemærkninger til Sol og Strand eller ejeren af sommerhuset, er I velkommen til at kontakte os via www.sologstrand.dk/kontakt-os. Skriv venligst sommerhuset reg.nr. i emnefeltet.